Powered by:

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Sunday, January 18, 2009

About myBloggerSkins

Apa itu myBloggerSkins?
myBloggerSkins.blogspot.com adalah blog yang menawarkan kepada anda tema atau lebih dikenali sebagai blog template/skin/theme yang percuma untuk blog anda. Anda boleh memuaturun kod yang diberi dan dimuatkan ke dalam blog anda, ianya semudah 1 2 & 3.

myBloggerSkins menyokong versi XML blogger layout yang baru. Jika anda masih menggunakan versi tema yang klassik anda perlulah bertukar kepada jenis layout yang baru bagi membolehkan tema yang disediakan berfungsi dengan baik.

myBloggerSkins menawarkan layout dengan 3 kolum seperti yang anda lihat di blog ini sekarang. Tema ini juga mempunyai bar navigasi yang boleh di edit dengan mudah. Layout ini telah di edit untuk memyembungikan blogger bar yang terdapat di bahagia atas browser anda.

myBloggerSkins Percuma ke?
Yup! perkhidmatan yang ditawarkan oleh myBloggerSkins adalah seratus-peratus percuma dan anda boleh mengubah mana-mana bahagian tanpa halangan.

Segala tema imej telah di upload, jadi anda cuma copy & paste sahaja kodnya.

Bagaimana nak install tema?
Sila rujuk bahagian F.A.Q Help & Support.

Hak cipta?!
Segala imej yang digunakan di dalam blog ini dan tema yang disediakan adalah tertakluk kepada hak cipta pemilik blog atau pihak ketiga.

Anda tiada halagan untuk menggunakan/menyebarkan atau membuat pengubahan asalkan bahagian credit tidak dihapuskan.

Lain-lain.
Untuk paparan yang terbaik skrin revolusi disetkan kepada 1152X864 atau 1280X800 dan ke atas. EI browser 7 or latest.

Penafian:
mybloggerSkins tidak bertanggungjawab terhadap perkara yang mungkin akan berlaku ketika/sedang anda menggunakan sumber yang terdapat di dalam blog ini. Segala info/sumber yang diberikan adalah di bawah risiko anda sendiri.

No comments:

Post a Comment

If you have question/problem with the template, leave your comment here. If you choose this template, proudly leave your blog url here.

Thanks a lot!